10а укр.літ

1. Леся Українка та її творчість. 
2.      Леся Українка « Кассандра» читати в інтернеті.
3. Виконати тест за твором.



 4. Виконати   Контрольну  роботу за  творчістю ОКобилянськоїЛесі


Українки (літературний диктант і розгорнуті відповіді на запитання) .



     Шановні десятикласники! Завдання виставляю на наступний тиждень, тому почните їх виконувати з понеділка!    


    Тема: Володимир Винниченко 

 Картинки по запросу "Володимир Винниченко 10 клас"
  1. Переглянути відео та зробити конспект біографії життя і творчості письменника.
   2. Читати новелу " Момент" з джерел інтернету. 
   3. Аналізувати новелу( письмово):
     Автор, рік, літературний рід, жанр, підзаголовок, тема, ідея, головні герої, сюжет .

    4.Тести з української літератури для 10 класу за твором В.Винниченка " Момент"
   1. У творі В. Винниченка запис «Із оповідань тюремної Шехерезади» є
А епіграфом
Б присвятою
В підзаголовком
Г першим реченням
Д останнім реченням
2. За жанром твір «Момент» В. Винниченка
А оповідання
Б новела
В повість
Г роман
Д легенда
3. Твір «Момент» В. Винниченка написаний у стилі
А символізму
Б імпресіонізму
В експресіонізму
Г неоромантизму
Д футуризму

4. Шахерезада у творі «Момент» — це
А панночка
Б жовнір
В контрабандист
Г кузька
Д в’язень-оповідач
5. Твору «Момент» НЕ ВЛАСТИВА композиційна особливість
А динамічний сюжет
Б наявність діалогів
В розповідь від третьої особи
Г напруженість у розгортанні подій
Д використання пейзажних замальовок
6. Тема твору «Момент»
А ризиковане життя контрабандиста
Б труднощі нелегального перетину кордону
В утеча революціонера й панночки за кордон
Г короткочасна любов у ризикованій ситуації
Д життя українців на початку XX століття
7. Прочитайте рядки.
Я схопив край її сукні, поцілував і випустив. Вона тихо пішла, а я сидів, і в мені з мукою щеміло щастя… Хто вона, де вона, й досі не знаю, але я завжди ношу її в душі.
Ці рядки є частиною
А експозиції
Б зав’язки
В розвитку дії
Г кульмінації
Д розв’язки
8. Прочитайте рядки.
Ліс ніби помирився з нами й не дивився так вороже і суворо; дуби із співчуттям поглядали на нас згори; оголені берези несміло визирали з-за них і посміхались білим гіллям.
У цих рядках використано
А інверсію
Б фразеологізм
В персоніфікацію
Г синоніми
Д алегорію
9. Незаймана природа й прекрасне життя в ній протиставляється людській моралі як чомусь протиприродному, обтяженому умовностями в реченні
А Не дивись, нам не треба ховатись, у нас нема незаконнонароджених, у нас нема нашпортів, моралів, «уложеній о наказаніях», ми маленькі, здорові, чисті циніки.

Б Старі товсті дуби, широко розставивши волохаті руки-віти, ніби приймали нас у свої зрадливі обійми.
В Стрункі берези, білі, мов оголені до пояса, соромливо стояли між дубами і ховалися за ними.
Г Дорога наша стояла порожньою і далеко там вливалась, наче бура річечка, у зелене море хлібів.
Д Тут не було вже білих беріз, не було метеликів, земля була вогка, чорна, вкрита гнилим листям та безліччю маленьких гілочок, які хрускали під ногами.
10. У творі «Момент» В. Винниченко порушив проблему
А справедливості за будь-яких обставин
Б плинності життя й щастя людини
В легковажності випадкових стосунків
Г екології довколишнього світу
Д еміграції українців на Захід
11. Події у творі «Момент» розгортаються в такій послідовності
А переодягання у свитки й брилі — розмова з панночкою в клуні — перебігання смуги кордону — переховування в полі
Б переховування в полі — розмова з панночкою в клуні — переодягання у свитки й брилі — перебігання смуги кордону
В перебігання смуги кордону — розмова з панночкою в клуні — переодягання у свитки й брилі — переховування в полі
Г розмова з панночкою в клуні — переодягання у свитки й брилі — перебігання смуги кордону — переховування в полі
Д розмова з панночкою в клуні — переодягання у свитки й брилі — переховування в полі — перебігання смуги кордону
12. Прочитайте рядки.Сама настояща, юродська панна, у гарненьких черевичках, що визирали з-під сукні, із солом’яним бриликом на колінах, із здивовано направленими на мене очима. А очі, як у зляканої лані, променисті, чисті, великі.
Цей уривок є
А реплікою з діалогу
Б авторським роздумом
В ліричним відступом
Г портретом героїні
Д фрагментом пейзажу
 Виконані завдання надіслати на електронну пошту karantinslavinsckaya@gmail.com

    Доброго настрою, гарного дня!

         Рада знову працювати з  вами дистанційно, мої любі десятикласники! Роботи, які ви відправляли мені на пошту я отримала, поступово намагаюся перевірити, оцінки вишлю вам на почту.  Сьогодні отримуйте нові завдання . ( Будь ласка, коли виконуєте завдання, обов'язково записуйте тему уроку та запитання). 

 Тема. Микола Кіндратович Вороний. 

Презентація з української літератури на тему: "Життя і творчість М ...

1. Переглянути відеоролик " За що розстріляли  чесного патріота Миколу Вороного?
 

2. У зручній для вас формі запишіть відомості про життя М.Вороного.

3. Читати вірші М.Вороного " Блакитна Панна", " Інфанта"


      4. Виконати тест.
             
 Літературна течія поезії
варіанти відповідей
 
символізм
 
 
романтизм
 
 
класицизм
 
 
неоромантизм
Запитання 2
Вид лірики
варіанти відповідей
 
пейзажна
 
 
інтимна
 
 
інтимно-пейзажна
 
 
патріотична
Запитання 3
Ідея поезії
варіанти відповідей
 
гімн весняній природі, молодості, натхненню
 
 
возвеличення краси природи та її єдність із мистецтвом
 
 
возвеличення краси природи як джерела натхнення
Запитання 4
Тема поезії
варіанти відповідей
 
гармонія природи і мистецтва
 
 
прихід весни
 
 
вплив весни на людину
Запитання 5
Осанна-це
варіанти відповідей
 
святкове молитовне вітання Богу
 
 
звертання до весни
 
 
звертання до краси природи
Запитання 6
Ліричний герой
варіанти відповідей
 
митець
 
 
природа
 
 
мистецтво
 
 
краса весняної природи
Запитання 7
Блакитна Панна-символ
варіанти відповідей
 
духу
 
 
життя, весни, гармонії
 
 
Бога
Запитання 8
Основним мотивом поезії є
варіанти відповідей
 
уславлення весни й перемоги життя
 
 
возвеличення жіночої краси
 
 
оспівування революційних змін
 
 
піднесення сили мистецтва
Запитання 9
Символізм-це течія
варіанти відповідей
 
класицизму
 
 
романтизму
 
 
реалізму
 
 
модернізму
Запитання 10
Фреска-це
варіанти відповідей
 
шовкова тканина блакитного кольору
 
 
вид орнаменту геометричних фігур
 
 
виріб із каменю або черепашки, що макє художнє рельєфне різьблення
 
 
картина, написана на вологій штукатурці
Запитання 11
Акордами проміннострунними
День хвилював і тихо гас...
Який художній засіб використано?
варіанти відповідей
 
гіперболу
 
 
неологізм
 
 
порівняння
 
 
синонім
Запитання 12
Блакитна Панна насичена образами
варіанти відповідей
 
зоровими
 
 
звуковими
 
 
зорово-звуковими

5. Робота з поезією " Блакитна панна"
1)Визначити тему вірша.
2)Які засоби використовує автор для створення образу весни?
3)Визначити вид лірики.
4)Поясніть значення слів: осанна, арабески, фрески, гротески, блавати.
5) Доведіть, що твір неоромантичний.
 6. Скласти тези виступу за темою "  Особливості поетичного стилю М.Вороного"
Наприклад : Найхарактерніша риса поезій - музикальність.

7. Скласти гроно " Поезія М.Вороного"

8. Написати висловлювання  " Роль поезії в суспільному житті" або " Чим привабила мене лірика М.Вороного".

Привітання Побажання gif - Гарного настрою на весь день | gifka.com





>

Комментариев нет:

Отправить комментарий