1. Леся Українка та її творчість.
3. Виконати тест за твором.
Шановні десятикласники! Завдання виставляю на наступний тиждень, тому почните їх виконувати з понеділка!
Тема: Володимир Винниченко
2. Читати новелу " Момент" з джерел інтернету.
3. Аналізувати новелу( письмово):
Автор, рік, літературний рід, жанр, підзаголовок, тема, ідея, головні герої, сюжет .
4.Тести з української літератури для 10 класу за твором В.Винниченка " Момент"
1. У творі В. Винниченка запис «Із оповідань тюремної Шехерезади» є
А епіграфом
Б присвятою
В підзаголовком
Г першим реченням
Д останнім реченням
Б присвятою
В підзаголовком
Г першим реченням
Д останнім реченням
2. За жанром твір «Момент» В. Винниченка
А оповідання
Б новела
В повість
Г роман
Д легенда
А оповідання
Б новела
В повість
Г роман
Д легенда
3. Твір «Момент» В. Винниченка написаний у стилі
А символізму
Б імпресіонізму
В експресіонізму
Г неоромантизму
Д футуризму
А символізму
Б імпресіонізму
В експресіонізму
Г неоромантизму
Д футуризму
4. Шахерезада у творі «Момент» — це
А панночка
Б жовнір
В контрабандист
Г кузька
Д в’язень-оповідач
А панночка
Б жовнір
В контрабандист
Г кузька
Д в’язень-оповідач
5. Твору «Момент» НЕ ВЛАСТИВА композиційна особливість
А динамічний сюжет
Б наявність діалогів
В розповідь від третьої особи
Г напруженість у розгортанні подій
Д використання пейзажних замальовок
А динамічний сюжет
Б наявність діалогів
В розповідь від третьої особи
Г напруженість у розгортанні подій
Д використання пейзажних замальовок
6. Тема твору «Момент»
А ризиковане життя контрабандиста
Б труднощі нелегального перетину кордону
В утеча революціонера й панночки за кордон
Г короткочасна любов у ризикованій ситуації
Д життя українців на початку XX століття
А ризиковане життя контрабандиста
Б труднощі нелегального перетину кордону
В утеча революціонера й панночки за кордон
Г короткочасна любов у ризикованій ситуації
Д життя українців на початку XX століття
7. Прочитайте рядки.
Я схопив край її сукні, поцілував і випустив. Вона тихо пішла, а я сидів, і в мені з мукою щеміло щастя… Хто вона, де вона, й досі не знаю, але я завжди ношу її в душі.
Я схопив край її сукні, поцілував і випустив. Вона тихо пішла, а я сидів, і в мені з мукою щеміло щастя… Хто вона, де вона, й досі не знаю, але я завжди ношу її в душі.
Ці рядки є частиною
А експозиції
Б зав’язки
В розвитку дії
Г кульмінації
Д розв’язки
А експозиції
Б зав’язки
В розвитку дії
Г кульмінації
Д розв’язки
8. Прочитайте рядки.
Ліс ніби помирився з нами й не дивився так вороже і суворо; дуби із співчуттям поглядали на нас згори; оголені берези несміло визирали з-за них і посміхались білим гіллям.
Ліс ніби помирився з нами й не дивився так вороже і суворо; дуби із співчуттям поглядали на нас згори; оголені берези несміло визирали з-за них і посміхались білим гіллям.
У цих рядках використано
А інверсію
Б фразеологізм
В персоніфікацію
Г синоніми
Д алегорію
А інверсію
Б фразеологізм
В персоніфікацію
Г синоніми
Д алегорію
9. Незаймана природа й прекрасне життя в ній протиставляється людській моралі як чомусь протиприродному, обтяженому умовностями в реченні
А Не дивись, нам не треба ховатись, у нас нема незаконнонароджених, у нас нема нашпортів, моралів, «уложеній о наказаніях», ми маленькі, здорові, чисті циніки.
А Не дивись, нам не треба ховатись, у нас нема незаконнонароджених, у нас нема нашпортів, моралів, «уложеній о наказаніях», ми маленькі, здорові, чисті циніки.
Б Старі товсті дуби, широко розставивши волохаті руки-віти, ніби приймали нас у свої зрадливі обійми.
В Стрункі берези, білі, мов оголені до пояса, соромливо стояли між дубами і ховалися за ними.
Г Дорога наша стояла порожньою і далеко там вливалась, наче бура річечка, у зелене море хлібів.
Д Тут не було вже білих беріз, не було метеликів, земля була вогка, чорна, вкрита гнилим листям та безліччю маленьких гілочок, які хрускали під ногами.
10. У творі «Момент» В. Винниченко порушив проблему
А справедливості за будь-яких обставин
Б плинності життя й щастя людини
В легковажності випадкових стосунків
Г екології довколишнього світу
Д еміграції українців на Захід
А справедливості за будь-яких обставин
Б плинності життя й щастя людини
В легковажності випадкових стосунків
Г екології довколишнього світу
Д еміграції українців на Захід
11. Події у творі «Момент» розгортаються в такій послідовності
А переодягання у свитки й брилі — розмова з панночкою в клуні — перебігання смуги кордону — переховування в полі
Б переховування в полі — розмова з панночкою в клуні — переодягання у свитки й брилі — перебігання смуги кордону
В перебігання смуги кордону — розмова з панночкою в клуні — переодягання у свитки й брилі — переховування в полі
Г розмова з панночкою в клуні — переодягання у свитки й брилі — перебігання смуги кордону — переховування в полі
Д розмова з панночкою в клуні — переодягання у свитки й брилі — переховування в полі — перебігання смуги кордону
А переодягання у свитки й брилі — розмова з панночкою в клуні — перебігання смуги кордону — переховування в полі
Б переховування в полі — розмова з панночкою в клуні — переодягання у свитки й брилі — перебігання смуги кордону
В перебігання смуги кордону — розмова з панночкою в клуні — переодягання у свитки й брилі — переховування в полі
Г розмова з панночкою в клуні — переодягання у свитки й брилі — перебігання смуги кордону — переховування в полі
Д розмова з панночкою в клуні — переодягання у свитки й брилі — переховування в полі — перебігання смуги кордону
12. Прочитайте рядки.Сама настояща, юродська панна, у гарненьких черевичках, що визирали з-під сукні, із солом’яним бриликом на колінах, із здивовано направленими на мене очима. А очі, як у зляканої лані, променисті, чисті, великі.
Цей уривок є
А реплікою з діалогу
Б авторським роздумом
В ліричним відступом
Г портретом героїні
Д фрагментом пейзажу
Виконані завдання надіслати на електронну пошту karantinslavinsckaya@gmail.comА реплікою з діалогу
Б авторським роздумом
В ліричним відступом
Г портретом героїні
Д фрагментом пейзажу
Рада знову працювати з вами дистанційно, мої любі десятикласники! Роботи, які ви відправляли мені на пошту я отримала, поступово намагаюся перевірити, оцінки вишлю вам на почту. Сьогодні отримуйте нові завдання . ( Будь ласка, коли виконуєте завдання, обов'язково записуйте тему уроку та запитання).
Тема. Микола Кіндратович Вороний.
1. Переглянути відеоролик " За що розстріляли чесного патріота Миколу Вороного?
2. У зручній для вас формі запишіть відомості про життя М.Вороного.
3. Читати вірші М.Вороного " Блакитна Панна", " Інфанта"
4. Виконати тест.
Літературна течія поезії
Запитання 2
Вид лірики
Запитання 3
Ідея поезії
Запитання 4
Тема поезії
Запитання 5
Осанна-це
Запитання 6
Ліричний герой
Запитання 7
Блакитна Панна-символ
Запитання 8
Основним мотивом поезії є
Запитання 9
Символізм-це течія
Запитання 10
Фреска-це
Запитання 11
Акордами проміннострунними
День хвилював і тихо гас...
Який художній засіб використано?
Запитання 12
Блакитна Панна насичена образами
>
Комментариев нет:
Отправить комментарий