Євген Пилипович Гуцало
2. Читати біографію про письменника в підручнику стор. 214
3 Відповісти на запитання.
4. ЧИТАТИ ВІРШІ СТОР. 214-216, ВИКОНАТИ ПІСЛЯ НИХ ЗАВДАННЯ ПИСЬМОВО ( З 1ПО 10), ОКРЕМО 12 ЗАПИТАННЯ.
5. ПРОЧИТАТИ ОПОВІДАННЯ Є.ГУЦАЛА " ЛОСЬ", СТОР. 217-225, ВИПИСАТИ, ЩО НАЗИВАЄТЬСЯ ОПОВІДАННЯМ.
6. ВИКОНАТИ ЛІТЕРАТУРНИЙ ДИКТАНТ.
7. Ти - творча особистість .
Уяви себе письменником. Напиши продовження цього оповідання ві імені хлопчиків.Т
Тема: Максим Тадейович Рильський .
Зробити конспект біографії письменника стор.227
Читати вірші " Дощ", " Осінь маляр....", " Люби природу".
Всі учні виконують дане завдання .
Дати письмово відповіді на запитання.
Тема: Григір Тютюнник
Читати оповідання " Дивак" сторінки 231-238
Виконати письмово тести на стор.238-239 ( 1- 12 запитання)
завдання надіслати на вказану електронну пошту lena.slavinsckaya@gmail.com
Шановні п'ятикласники! Ми з вами продовжуємо працювати дистанційно, завдань багато, тому ви їх виконуєте протягом двох тижнів з 7 квітня по 17 квітня і чекаю роботи у себе на електронній пошті. Обов'язково в зошиті записуйте тему уроку та запитання на яке даєте відповідь.Дякую.
Тема. Григір Тютюнник " Дивак".
Робота з текстом оповідання" Дивак".
Словникова робота ( виписати значення поданих слів):
очіпок, бовдур, вальок, гатка, плесо, босака, башлик, ліса, кушир, ятір, забейкатися, пужално, фармазон, черінь.
ТЕМА. Образ Олеся, риси його характеру.
1. Бесіда.( письмово)
а) Навіщо письменник використовував описи природи в оповіданні " Дивак"?
б) Які пейзажі розкрили характер героя?
в) Які деталі хлопчикового портрета виділяє автор?
г) Підберіть епітети до слова " очі"
2. Скласти план- характеристику Олеся.
2. Читати біографію про письменника в підручнику стор. 214
3 Відповісти на запитання.
4. ЧИТАТИ ВІРШІ СТОР. 214-216, ВИКОНАТИ ПІСЛЯ НИХ ЗАВДАННЯ ПИСЬМОВО ( З 1ПО 10), ОКРЕМО 12 ЗАПИТАННЯ.
5. ПРОЧИТАТИ ОПОВІДАННЯ Є.ГУЦАЛА " ЛОСЬ", СТОР. 217-225, ВИПИСАТИ, ЩО НАЗИВАЄТЬСЯ ОПОВІДАННЯМ.
6. ВИКОНАТИ ЛІТЕРАТУРНИЙ ДИКТАНТ.
7. Ти - творча особистість .
Уяви себе письменником. Напиши продовження цього оповідання ві імені хлопчиків.Т
Тема: Максим Тадейович Рильський .
Читати вірші " Дощ", " Осінь маляр....", " Люби природу".
Всі учні виконують дане завдання .
Дати письмово відповіді на запитання.
Тема: Григір Тютюнник
Виконати письмово тести на стор.238-239 ( 1- 12 запитання)
завдання надіслати на вказану електронну пошту lena.slavinsckaya@gmail.com
Шановні п'ятикласники! Ми з вами продовжуємо працювати дистанційно, завдань багато, тому ви їх виконуєте протягом двох тижнів з 7 квітня по 17 квітня і чекаю роботи у себе на електронній пошті. Обов'язково в зошиті записуйте тему уроку та запитання на яке даєте відповідь.Дякую.
Тема. Григір Тютюнник " Дивак".
Робота з текстом оповідання" Дивак".
Словникова робота ( виписати значення поданих слів):
очіпок, бовдур, вальок, гатка, плесо, босака, башлик, ліса, кушир, ятір, забейкатися, пужално, фармазон, черінь.
ТЕМА. Образ Олеся, риси його характеру.
1. Бесіда.( письмово)
а) Навіщо письменник використовував описи природи в оповіданні " Дивак"?
б) Які пейзажі розкрили характер героя?
в) Які деталі хлопчикового портрета виділяє автор?
г) Підберіть епітети до слова " очі"
2. Скласти план- характеристику Олеся.
Комментариев нет:
Отправить комментарий