Тема уроку: Вимова і написання префіксів з( -зі, с-), - роз, - без
1 Теоретичний матеріал підручник сторінка 174-175 ( правила)
Перегляд презентації з виконанням завдання письмово, потім зробити скриншот і відправити роботи на електронну пошту lena.slavinsckaya@gmail.com
3. Робота з підручником – вправа 419, 420 ( зробити скриншот вправ і відправити роботи на електронну пошту lena.slavinsckaya@gmail.com)
Тема уроку: Змінювання і творення слів. Способи словотворення.
1. Правила підручник сторінка 177-178
2. Запитання:
- Що називають твірною основою?
- Які способи творення слів ви знаєте, наведіть приклади, складіть із кожним способом словотворення речення.
3. Вправи на опрацювання матеріалу: 428, 430, 432.
4. Зразок словотвірного розбору слова .
5 . Вправа 434 ( 2 завдання) УВАГА!!!!! Нагадую ще раз, завдання виконати в зошиті, зробити скриншоти та відправити на електронну пошту lena.slavinsckaya@gmail.com
Робота з підручником параграф 51, стор. 187, вправи 455, 461
Тема:Зміни приголосних при творенні слів
Завдання виконати письмово в зошиті.
Опрацювати теоретичний матеріал в підручнику параграф 52, стор.190, вправи 464, 466, 469 .
Тема: Творення і правопис складних слів.
Тема: Контрольна робота
1 Позначте рядок, у якому всі слова – спільнокореневі:
а) носити, принести, безносий, занесений;
б) водити, приводити, вода, заводний;
в) школа, шкільний школяр г) в’язкий, прив’язнути, без’язикий, в’язати.
2 Позначте рядок, у якому подано спільнокореневі антоніми:
а) чужина – батьківщина;
б) совісний - безсовісний;
в) юність – старість;
г) чистосердечність – лицемірство.
3. Позначте рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення:
а) стіл, сніг, радість, любов б) день, воля, зріст, вождь;
в) гараж, журі, дощовий, гамір;
г) ) голуб, радість, збори, восьмий;
4. У словах робити, мити значуща частина ти – це
а) закінчення;
б) суфікс;
в) частина кореня;
г) корінь.
5. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з префіксом пре-:
а) пр..чепурити, пр..гарний, пр..кислий;
б) пр..милий, пр..старий, пр..старкуватий;
в) пр..чіткий, пр..мудрий, пр..міцно;
г) пр..глосно, пр..сміливий, пр..міський.
6. Префікс при- надає словам значення:
а) збільшеної ознаки;
б) наближення або приєднання;
в) пестливості або зменшеності;
г) збільшеності або згрубілості
а) носити, принести, безносий, занесений;
б) водити, приводити, вода, заводний;
в) школа, шкільний школяр г) в’язкий, прив’язнути, без’язикий, в’язати.
2 Позначте рядок, у якому подано спільнокореневі антоніми:
а) чужина – батьківщина;
б) совісний - безсовісний;
в) юність – старість;
г) чистосердечність – лицемірство.
3. Позначте рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення:
а) стіл, сніг, радість, любов б) день, воля, зріст, вождь;
в) гараж, журі, дощовий, гамір;
г) ) голуб, радість, збори, восьмий;
4. У словах робити, мити значуща частина ти – це
а) закінчення;
б) суфікс;
в) частина кореня;
г) корінь.
5. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з префіксом пре-:
а) пр..чепурити, пр..гарний, пр..кислий;
б) пр..милий, пр..старий, пр..старкуватий;
в) пр..чіткий, пр..мудрий, пр..міцно;
г) пр..глосно, пр..сміливий, пр..міський.
6. Префікс при- надає словам значення:
а) збільшеної ознаки;
б) наближення або приєднання;
в) пестливості або зменшеності;
г) збільшеності або згрубілості
ІІІ рівень
1. Переписати, вставляючи пропущені літери. Позначити в словах орфограму «літери з–с у префіксі з-(с-)».
..писати вправу, …фотографувати дитину, ……чистити наліт, …цідити жир, ..розуміти правило, ..казати слово, ..ловити злодія, ..пекти торт, ..ліпити сніговита.
2. Переписати, вставляючи пропущені літери. Позначити в словах орфограму «літери е –и у префіксах пре-, при-».
Пр..гнати корів, пр…красний спів, пр…чудово живе, пр…тихлі жалі, п..дивний ліс, пр…йшов син, пр…крити бік, пр…милий сон, пр…тихі верби, пр…трусити стежки
Пр..гнати корів, пр…красний спів, пр…чудово живе, пр…тихлі жалі, п..дивний ліс, пр…йшов син, пр…крити бік, пр…милий сон, пр…тихі верби, пр…трусити стежки
Пирсолодити, холодище, вчителем, малювали, пальто, приліплений, вниз, безсилий, радість, назроблений
ІУ Твір-опис «Весняне поле », використати спільнокореневі слова, слова з префіксами пре, при, з, с
УВАГА!!!!! Нагадую ще раз, завдання виконати в зошиті, зробити скриншоти та відправити на електронну пошту lena.slavinsckaya@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий