Т Тема: Ернест Хемінгуей "Старий і море" Завдання на повторення.
1.Перегляньте відеоролики .
1.Перегляньте відеоролики .
2. Опрацюйте матеріал карток.
4. Прочитайте повість "Старий і море". Перегляньте художній фільм.
5.
І варіант
І – ІІ рівні
1.Представник авангардної поезії. Захоплення живописом, особливо кубізмом. Дружба з П. Пікассо мала великий вплив на його творчість.
А) Г.Аполлінер, Б) Р.М.Рільке, В) Ф.Г.Лорка.
2.Життя тісно пов’язане з Україною. Трагічне сприйняття революції та громадянської війни. Звинувачення в декадентстві. Антивоєнні вірші «Клятва», «Мужність». Кого це стосується?
А) А.Ахматова, Б) Б.Пастернак, В)В.Маяковський.
3.Встановити відповідність
1.Імпресіонізм
|
А)Початок ХХ ст. Росія. В центрі уваги людина в її духовному й історичному аспектах. Наповнення слів і символів новим змістом. М.Гумільов, О Мандельштам, А.Ахматова
|
2.Символізм
|
Б)Відтворення особистих вражень і спостережень. Франція. ІІ половина ХІХ ст. Брати Гонкур, А.Доде, Гі де Мопассан, І.Бунін
|
3.Експресіонізм
|
В)Франція. ІІ половина ХІХ ст. Інтуїція, натяки й осяяння. Уникнення об’єктивних описів. П.Верлен, А.Рембо, Р.М.Рільке, О.Блок.
|
4.Акмеїзм
|
Г)Початок ХХ ст. Німеччина. Суб`єктивне світобачення світу. Драматичне зображення жахів війни. Тривога за долю людини. Е.Кірхнер, Б.Брехт, П.Куліш.
|
4.Автор поеми «Реквієм»
А) Г.Аполлінер, Б) А.Ахматова, В) Б.Пастернак, Г)Р.М.Рільке.
5.Автор сонетів про Орфея
А) Г.Аполлінер, Б) А.Ахматова, В) Б.Пастернак, Г)Р.М.Рільке.
6. Встановити відповідність автора до поетичних рядків
1.Г.Аполлінер
|
А)І змовкло все, та плине крізь мовчання
Новий початок, знак новий і рух.
|
2.Р.М.Рільке
|
Б)Любов сплива як та вода бігуча
Любов сплива
Життя хода тягуча
Надія ж невгамовано жагуча.
|
3.В.Маяковський
|
В)І доки хуга по землі
Мела, сніжила,
Свіча горіла на столі, свіча горіла.
|
4.Б.Пастернак
|
Г)Якщо зірки засвічують,
Виходить - це комусь треба.
|
ІІІ рівень
7.Зазначте характерні особливості розвитку жанрів лірики у ХХ ст.
А) новації в жанрових формах,
Б)ритм і рима залишаються незмінними,
В)філософське спрямування лірики,
Г)наслідування традиційних жанрів,
Д)змінення строфічної й ритмічної організації лірики.
8.Проблеми, порушені у творах Г.Аполлінера:
А) Проблеми війни і миру,
Б)Боротьба життя і смерті,
В)Сенс життя та плин часу,
Г)Сила мистецтва,
Д) Швидкоплинність життя,
Е)Жага до життя, гостроти почуттів, гармонії.
9. Зазначте те, що характеризує поетичне новаторство В.Маяковського:
А) використання тонічної системи віршування,
Б) використав слово сюрреалізм, який розумів як «новий реалізм»,
В) запис вірша «драбинкою»,
Г) використання внутрішньої рими,
Д) активно опановував верлібр,
Е) несподівані образи й нові слова,
Ж)несподівані, приголомшливі образи.
10. Встановити відповідність поезії та змісту.
1.Г.Аполлінер «Міст Мірабо»
|
А)Справжній гімн високому коханню, союзу двох сердець.
|
2.Р.М.Рільке «Ось дерево звелось»
|
Б)Поетичне вшанування жертв сталінських репресій
|
3.А.Ахматова «Реквієм»
|
В)Проголошується велика сила мистецтва
|
4.Б.Пастернак «Зимова ніч»
|
Г)Роздуми про життя та плин часу.
|
ІV рівень
11. Дайте розгорнуту відповідь на запитання.
Які громадянські мотиви звучать у ліриці А.Ахматової?
ІІ варіант
І – ІІ рівні
1.Починає як неоромантик. Опановує поетику символізму й імпресіонізму. Вивчає творчість художників-імпресіоністів. Захоплюється творчістю скульптора О.Родена.
А) Г.Аполлінер, Б) Р.М.Рільке, В) Ф.Г.Лорка.
2.. Вбачав своє покликання в наближенні світового майбутнього. З діда-прадіда – козак. Любив українську культуру. У вірші «Борг Україні» закликає вивчати українську мову, здобутки видатних українців.
А) А.Ахматова, Б) Б.Пастернак, В)В.Маяковський.
3.Встановити відповідність
1.Імпресіонізм
|
ХХ ст. Італія. Росія. Заперечення старої культури. Бунтарський дух. Пошук нових художніх засобів. В.Маяковський, І.Северянін, Б.Пастернак.
|
2.Символізм
|
Відтворення особистих вражень і спостережень. Франція. ІІ половина ХІХ ст. Брати Гонкур, А.Доде, Гі де Мопассан, І.Бунін
|
3.Дадаїзм
|
Франція. ІІ половина ХІХ ст. Інтуїція, натяки й осяяння. Уникнення об’єктивних описів. П.Верлен, А.Рембо, Р.М.Рільке, О.Блок.
|
4.Футуризм
|
Авангардистська течія. Заперечення будь-яких авторитетів і традицій. Швейцарія, Франція, США. П. Пікассо, В.Кандинський
|
4.Автор віршів-малюнків, ліричних ідеограм
А) Г.Аполлінер, Б) А.Ахматова, В) Б.Пастернак, Г)Р.М.Рільке.
5.Лауреат Нобелівської премії 1958 року за значні досягнення у класичній поезії й прозі.
А) Г.Аполлінер, Б) А.Ахматова, В) Б.Пастернак, Г)Р.М.Рільке.
6. Встановити відповідність автора до поетичних рядків
1.Г.Аполлінер
|
А)І змовкло все, та плине крізь мовчання
Новий початок, знак новий і рух.
|
2.Р.М.Рільке
|
Б)Любов сплива як та вода бігуча
Любов сплива
Життя хода тягуча
Надія ж невгамовано жагуча.
|
3.А.Ахматова
|
В)В усьому хочеться дійти
До істин суті.
В роботі, в пошуках мети,
В сердечній смуті.
|
4.Б.Пастернак
|
Г)Я тоді була з своїм народом.
Там, де мій народ, на лихо був.
|
ІІІ рівень
7.Зазначте характерні особливості розвитку жанрів лірики у ХХ ст.
А) новації в жанрових формах,
Б)ритм і рима залишаються незмінними,
В)філософське спрямування лірики,
Г)наслідування традиційних жанрів,
Д)змінення строфічної й ритмічної організації лірики.
8.Проблеми, порушені у творах Р.М.Рільке:
А) Проблеми війни і миру,
Б)Боротьба життя і смерті,
В)Сенс життя та плин часу,
Г)Сила мистецтва,
Д) Швидкоплинність життя,
Е)Жага до життя, гостроти почуттів, гармонії.
9. Зазначте те, що характеризує поетичні досягнення Г.Аполлінера:
А) використання тонічної системи віршування,
Б) використав слово сюрреалізм, який розумів як «новий реалізм»,
В) запис вірша «драбинкою»,
Г) використання внутрішньої рими,
Д) активно опановував верлібр,
Е) несподівані образи й нові слова,
Ж)несподівані, приголомшливі образи.
10. Встановити відповідність поезії та змісту.
1.Г.Аполлінер «Зарізана голубка й водограй»
|
А)Осмислення призначення мистецтва
|
2.Р.М.Рільке «Ось дерево звелось»
|
Б)Людина не може вижити без краси, мистецтва й високих духовних почуттів.
|
3.В.Маяковський «Послухайте!»
|
В)Проголошується велика сила мистецтва
|
4.Б.Пастернак «В усьому хочеться дійти…»
|
Г)Протест проти війни, жорстокості, убивств
|
ІV рівень
Дайте розгорнуту відповідь на запитання.
Чи потрібні зірки в нашому житті? (роздуми над віршем «Послухайте!» В.Маяковського)
Комментариев нет:
Отправить комментарий